Χωροτεχνική ΑΤΕ - Τεχνική εταιρεία

GR | EN
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΟΥ

2008

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το έργο αυτό αφορά την πρυμνοδέτηση των πλοίων στο μέτωπο του προβλήτα Γ- Δ , στο νοτιοανατολικό τμήμα του Ε-Ζ και την πλαγιοδέτηση τους στο τμήμα Δ-Ε σύμφωνα με τα σχέδια της Μελέτης.
Αρχικά πριν από την εκτέλεση των υποθαλάσσιων εκσκαφών, πάρθηκαν τα απαραίτητα οριζοντιογραφικά και βυθομετρικά στοιχεία του εδάφους .
Στις περιοχές όπου οι διατομές είχαν μεταβαλλόμενο πάχος πρίσματος λιθορριπών έδρασης ,ανάλογα με το  βάθος του θαλάσσιου πυθμένα προηγήθηκε η εξυγίανση του πυθμένα για την δημιουργία αύλακος θεμελίωσης του πρίσματος το οποίο πληρώθηκε με αμμοχάλικο κατάλληλης διαβάθμισης. Το πάχος αυτής της εξυγιαντικής στρώσης υπολογίζεται 2,00 μ. Στη συνέχεια κατασκευάσθηκε το πρίσμα Λιθορριπών έδρασης  0 – 100 Kgr. Για την προστασία του πρίσματος έγινε θωράκιση αυτού από την εξωτερική πλευρά , δηλ από την πλευρά της θάλασσας με φυσικούς λίθους 500 -1000 Kgr. Για την αποφυγή της διαρροής των λεπτόκοκκων υλικών από τους φυσικούς λίθους έγινε η διάστρωση προηγουμένως μη υφαντού γεωυφάσματος  600 gr/m2. Η διάστρωση του γεωυφάσματος επεκτείνεται μέχρι την αύλακα θεμελίωσης της διατομής.
Στη συνέχεια το μέτωπο του προβλήτα κατασκευάσθηκε από στήλες πρόχυτων τεχνητών ογκολίθων (Τ.Ο) με το κυρίως σώμα του να πληρώνεται με επιχώσεις κοκκώδους υλικού ,  το λεγόμενο ανακουφιστικό πρίσμα  20- 100 kgr.
Όπισθεν του ανακουφιστικού πρίσματος το κυρίως σώμα του προβλήτα πληρώθηκε με επιχώσεις από κοκκώδη υλικά.
Στον πόδα του κρηπιδότοιχου κατασκευάσθηκε πλάκα προστασίας διαστάσεων 2.50x5.00x0.35, η οποία πλάκα είναι προκατασκευασμένη από σκυρόδεμα C16/20. Στη συνέχεια διαμορφώθηκε η ανωδομή των κρηπιδοτοίχων με έγχυση άοπλου σκυροδέματος C16/20 περιεκτικότητας 300 kgr τσιμέντου με επίπαση από σκληρυντικό και πλάτους ίσο με αυτό που φαίνεται στα σχέδια της Μελέτης.
Το ύψος της ανωδομής διαφοροποιείται , ανάλογα με την απαιτούμενη τελική στάθμη στέψης.
Στα τμήματα Γ- Δ &Ε-Ζ έγινε η κατασκευή κεκλιμένων ραμπών εξυπηρέτησης πλοίων μήκους 63 μ και 20 μ αντίστοιχα. Στο τμήμα Δ-Ε που έχει μήκος 70 μ δεν προβλέπεται βάση της Μελέτης η κατασκευή ράμπας διότι τα πλοία θα πλαγιοπαραβάλουν.
Για την αποστράγγιση του έργου από τα όμβρια , κατασκευάσθηκε για το νότιο τμήμα στραγγιστήριος συλλεκτήρας με εσχάρα που θα απορρέει τα ύδατα απ ΄ευθείας στη θάλασσα ,ενώ στο βορειοδυτικό τμήμα της λιμενικής ζώνης γίνεται επιφανειακή απορροή των υδάτων προς το μέτωπο των κρηπιδωμάτων.
Τοποθετήθηκε εξοπλισμός της Ανωδομής (Δέστρες , βραχίονες πρόσδεσης κ.λ.π), όπως ορίζεται στα σχέδια της Μελέτης.
Τοποθετήθηκαν οι προβλεπόμενοι από τη Μελέτη ελαστικοί προσκρουστήρες ενδεικτικού τύπου Element.
Στους χερσαίους χώρους όπισθεν του κρηπιδώματος, διαμορφώθηκε χώρος πρασίνου , πεζόδρομοι , χώρος αναμονής οχημάτων κλπ.
Για την οριοθέτηση του χώρου πρασίνου τοποθετήθηκαν  προκατασκευασμένα κράσπεδόρειθρα .Ανάμεσα τους τοποθετήθηκε κηπευτικό χώμα πάχους 50 cm και φυτεύθηκαν διάφορα είδη φυτών.
Στους χώρους κυκλοφορίας οχημάτων διαμορφώθηκε αρχικά σκάφη εξυγίανσης  .
Στη σκάφη αυτή κατασκευάσθηκε αρχικά επίχωμα από κατάλληλα προιόντα στη συνέχεια κατασκευάσθηκαν δύο στρώσεις από θραυστό υλικό Λατομείου  Ο-150 πάχους  10 cm  η καθεμία , και μία στρώση Ο155 πάχους 10 cm.
Στη συνέχεια έγινε ασφαλτόστρωση με άσφαλτο κυκλοφορίας Α265.
Στους πεζόδρομους έγινε επίστρωση με ακανόνιστες πλάκες τύπου «Ποριώτικη». Ως υπόβαση της πλακόστρωσης κατασκευάσθηκε πλάκα από σκυρόδεμα κατηγορίας C16/20,  πάχους 12 cm οπλισμένη με πλέγμα Τ131.
Τέλος κατασκευάσθηκαν φρεάτια τα οποία θα ενσωματωθούν στο σκυρόδεμα της Ανωδομής του προβλήτα και τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με σωλήνες  P.V.C διαμέτρων Φ110,Φ125 και Φ160 για την διέλευση όλων των παροχών που προβλέπονται από τη Μελέτη.